Záznamy z konference Reshoper 2022

zpět na výpis článků

28.4.2022,

Jak se dá podnikat na trhu se 40 000 e-shopy, kde vám z jedné strany konkurují giganti a z druhé mikro e-shopy s minimálními náklady? Tématem letošní konference Reshoper bylo Jak s e-shopem uspět v tvrdé konkurenci a vy nyní máte možnost pořídit si záznamy všech přednášek. 

Máte možnost vybrat si jednotlivé přednášky podle vašeho zájmu, nebo zakupte zvýhodněně celý balík 9 přednášek a získejte přehled o aktuálním dění v e-commerce. 

Koupit balíček 9 videí za 1990 Kč

nebo

Vybrat 1 přednášku za 490 Kč

 
Pokud jste konferenci navštívili, dostanete přístup k videím zdarma. Podívejte se do mailu, přes který jste se registrovali a využijte možnost podívat se na záznam v pohodlí domova či kanceláře.
 

Konference Reshoper 2022, přednášející a obsah přednášek

O čem byly přednášky na konferenci Reshoper 2022? Přinášíme seznam řečníků a náplň přednášek.

 

Kde končí přesvědčivost, začíná manipulace

Ondřej Ilinčev, CRO a UX expert

  • Jak pracovat s tzv. dark patterns, tedy manipulativními prvky e-shopů? 
  • Jak fungují a kdy jsou pro zákazníka na hraně, že odejde bez objednávky?

 

Jak e-shop posunout na další level

Richard Mareček, Head of Brand Strategy 

  • Proč e-shop potřebuje získávat stále nové a nové zákazníky?
  • Jaká je úloha vašeho produktu?
  • Brand se musí zákazníkům neustále ukazovat, jinak příjemné vzpomínky a asociace zmizí.

 

Má Facebook reklama smysl v tvrdě konkurenčním prostředí? A jak na ni? 

Honza Bartoš, specialista na Facebook reklamu

  • Jak přistupovat k vyhodnocování FB kampaní a jak vnímat souvislosti.
  • Amatérské video natočené a sestříhané za pár minut sklidit větší úspěch než profi tvorba.
  • Jak najít influencera, který bude pro váš byznys přínos?

 

Kde shánět dobré marketéry a jak s nimi spolupracovat? 

Lukáš Pítra, marketingový stratég

  • Jaké otázky si položit, když hledáte schopného marketéra
  • Jaký má být člověk, který zapadne do týmu? 
  • Co konkrétního má vyřešit?
  • Proč nebagatelizovat red flags u pohovoru a proč neopomíjet potenciál žen vracejících se z mateřské

 

Jak překročit Rubikon a dobýt svět se svou první velkou brandovou kampaní

Radovan Andrej Grežo, reklamní kreativec

Tomáš Mrkvička, komunikační stratég

  • Jak přistupovat k brandové kampani jak ji pořádně plánovat

 

Isadore: brand kampaň, která obletěla svět a zařídila rekordní tržby

Juraj Pobjecký, Head of Brand Strategy

Co vystřelilo brand Isadore a přineslo tržby snů? Marketér roku 2021 Juraj Pobjecký přibližuje, co stojí za úspěchem slovenské firmy se zaměřením na cyklisty a jak prorazili ve vysoce konkurenčním prostředí. Jak k brandové reklamě přistupovali?

 

Zdravá konkurence versus nezdravé parazitování. Kde je hranice a kdy vzít na pomoc právo?

Petra Dolejšová, advokátka na volné noze

Petra v přednášce přibližuje nejčastější právní problémy, se kterými se e-shopy potýkají. Řeč bude o vykrádání fotek, textů nebo designu, ale také o navyšování nákladů na reklamu způsobeném chováním konkurence.

 

Příští nákup vašich zákazníků bude u konkurence. Udělejte s tím něco!

Radek Hrachovec, specialista na věrnostní programy

  • Zákazníci jsou vyznavači polygamního nakupování, 100% loajálního zákazníka nepotkáte. Jak s tímto zákaznickým chováním naložit a využít jej ve vlastní prospěch? 
  • Jak si sestavit mapu zákazníků a rozdělit investice do reklamy? A jak přistupovat k věrným zákazníkům?

 

Odlište se od konkurence. Jak z produktu udělat pecku na trhu?

Tomáš Török, byznys stratég

  • Co může být důvodem, že produkty e-shopu na trhu tak často zapadnou?
  • Proč u produktu hledat přidanou hodnotu 
  • Proč brát v potaz trendy (a které trendy to aktuálně jsou?)

 

Zajímá vás, jak se speakeři připravovali a jak o daných tématech přemýšlejí? Podívejte se také na rozhovory s řečníky konference Reshoper 2022.


Galerie:


Networkujte s Eventee

Letos vás bude po celou dobu akce provázet aplikace Eventee!
Propojte se, chatujte, domluvte si schůzky nebo si sestavte vlastní program!

Jak na to?

1. Stáhněte si aplikaci pro iOS nebo Android, případně rovnou naskenujte QR kód.

2. Otevřete tento odkaz, kterým si otevřete Reshoper událost v Eventee.

3. Vyplňte si svůj profil a můžete začít!

© 2024 Reshoper s.r.o. | Obchodní podmínky | Cookies